Byglandsfjord stasjon
![Byglandsfjord jernbanestasjon. Foto.](https://setesdalssida.no/wp-content/uploads/2023/01/Byglandsfjord_stasjon_020220-2-1024x553.jpg)
Byglandsfjord stasjon var endestasjon for Setesdalsbanen. Stortinget fatta i 1889 vedtak om å bygge jernbane mellom Kristiansand og Setesdal. Banen vartbygt som smalspora, både fordi dette vart billegare og høvde betre i eit vanskeleg terreng. Kong Oskar 2. tok det første spadetaket i 1891, og i 1895 kunne ein ta til med køyring mellom Kristiansand […]
Hornnes jernbanebru
![Hornnes jernbanebru. Foto.](https://setesdalssida.no/wp-content/uploads/2023/01/Hornnes_jernbanebru_191019-2-1024x531.jpg)
Hornnes jernbanebru går over Otra rett før elva renn ut i den vesle innsjøen Breiflå. Brua blei bygd i 1895–1896, før opninga av Setesdalsbanen i 1896. Brua er 140 meter lang, og oppført i ein stålkonstruksjon som kviler på seks brukar av lokal gneis. Steinen er fint hogd til av tilreisande rallarar. Det er sagt at det mykje var […]